دانش یار

ساخت وبلاگ

دانشگاه پزشکی مجارستان لودز دوره های تحصیلی پزشکی را در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، دکترا و غیره ارائه می دهد. مدارک پزشکی دانشگاه لودز در سراسر منطقه اقتصادی اروپا و خارج از آن شناخته شده است، که دانشجویان بین المللی با انگیزه ای را که رویای دکتر شدن را در سر می پرورانند، جذب می کند.

دانشگاه پزشکی لودز در سال 2002 با ادغام نتایج آکادمی پزشکی لودز (1950) و آکادمی پزشکی نظامی لودز (1958) توسط قانون پارلمان لهستان در 27 ژوئیه 2002 تأسیس شد. آکادمی پزشکی و آکادمی پزشکی نظامی بیش از 34000 پزشک، دندانپزشک، داروساز و سایر متخصصان پزشکی را در طول عمر خود فارغ التحصیل کرده اند.

 همچنین همه چیز را درمورد شرایط لازم برای تحصیل در رشته پزشکی، بدانید.

دانشگاه پزشکی لودز سنت هر دو دانشگاه پزشکی را ادامه می دهد و جانشین میراث غنی آنها است. این دانشگاه به عنوان یکی از معتبرترین کالج های پزشکی در لهستان با فارغ التحصیلان پزشکی بالاترین امتیاز را در رده معاینه پزشکی داوطلبانی که برای اولین بار می نشینند، رتبه بندی شده است.

دانشگاه پزشکی لودز دارای 4 بیمارستان آموزشی، 77 بخش و 5 دانشکده است.

دانشکده های پزشکی لودز:

دانشکده پزشکی با بخش دندانپزشکی؛

دانشکده داروسازی؛

دانشکده علوم بهداشت با بخش پرستاری و مامایی

دانشکده علوم زیست پزشکی و آموزش تحصیلات تکمیلی;

دانشکده پزشکی نظامی، با بخش مطالعات به زبان انگلیسی و بخش فیزیوتراپی؛ موسسات دانشگاهی عمومی، موسسات بین دانشکده ای؛

 برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور، اینجا کلیک کنید.

برای مطالعات بالینی، دانشگاه پزشکی لودز دارای بیش از 1600 تخت بیمارستانی در پنج بیمارستان آموزشی است که خدمات پزشکی را برای بیماران ارائه می‌کنند، که پایگاه ضروری برای کارهای تحقیقاتی و تدریس در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است. علاوه بر این، دانشگاه علوم پزشکی از 34 بخش بیمارستانی با تقریباً 1200 تخت بومی سازی شده در بیمارستان های شهری غیر دانشگاهی استفاده می کند.

بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه و بخش‌های وابسته به دانشگاه منبعی اساسی برای خدمات تشخیصی و درمانی بسیار تخصصی است که توسط بیش از 1250 متخصص پزشکی از جمله 750 متخصص با اساتید و اساتید دانشیار ارائه می‌شود که به نیازهای بهداشتی جامعه منطقه لودز رسیدگی می‌کنند و سلامت را ارتقا می‌دهند. برنامه های مرتبط

دانشجویان دانشگاه پزشکی لودز در برنامه های تبادل علمی بین المللی شرکت می کنند. همزمان دانشجویانی از دانشگاه های اروپایی به عنوان دانشجویان مبادله ای در چارچوب برنامه LLP-Erasmus برای تحصیل در MUL می آیند. هر ساله چندین دانشجوی دانشگاه پزشکی لودز تمرین بیمارستانی 3 تا 6 ماهه خود را در کشورهای اروپایی انجام می دهند: ایتالیا، آلمان، فرانسه، اسلواکی، بریتانیا و غیره.

دوره مقدماتی در دانشگاه لودز

دانشگاه لودز یک دوره یک ساله است که به زبان انگلیسی تدریس می شود. این دوره برای دانشجویان بین المللی طراحی شده است که قصد دارند برای برنامه های پزشکی و دندانپزشکی به منظور تکرار و بهبود دانش مورد نیاز خود در آزمون ورودی اقدام کنند. همچنین هدف آن جبران تفاوت دانش داوطلبان در موضوعات پیش نیاز است تا در سال اول تحصیل به آنها کمک کند.

برنامه دوره مقدماتی پزشکی:

در مورد اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی، بیشتر بدانید.

کلاس های آزمایشگاهی زیست شناسی (160 ساعت)، شیمی (160 ساعت) و فیزیک (128 ساعت)،

230 ساعت زبان انگلیسی پزشکی

کلاس های آناتومی (50 ساعت)

مقدمه ای بر حرفه ای گری تحصیلی، شایستگی های اجتماعی و مهارت های یادگیری (62 ساعت)

منبع: مدی استادی

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 31 خرداد 1401 ساعت: 5:26

تحصیل پزشکی در لهستان فرصت تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی کلمه می باشد. 6 سال پزشکی عمومی، 4 سال ورودی فارغ التحصیل، 5 سال دندانپزشکی و 5 سال داروسازی، 3 سال پرستاری، دوره های پایه به زبان انگلیسی از جمله برنامه های پزشکی هستند که دانشجویان را از همه جا جذب می کنند. دانشجویانی از ایالات متحده آمریکا، کانادا، نروژ، سوئد، اسرائیل، عربستان سعودی، ترکیه، نیجریه، غنا، هند، چین و غیره این چالش را پذیرفته و هر ساله برای تحصیلات پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های لهستان ثبت نام می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط لازم برای تحصیل در رشته پزشکی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دکتر ماریا سیمیونو، که در دسامبر 2008، زمانی که تیمی متشکل از شش جراح را در یک جراحی 22 ساعته رهبری کرد و اولین پیوند صورت را در ایالات متحده بر روی Connie Culp انجام داد، به عنوان مدرکی از دانشگاه‌های پزشکی کلاس کلمه در لهستان، مورد توجه عموم قرار گرفت. پولیش است او در سال 1974 از دانشگاه علوم پزشکی پوزنان فارغ التحصیل شد و دکترای خود را دریافت کرد. او تحصیلات خود را ادامه داد و در سال 1985 دکترای خود را دریافت کرد. در میکروجراحی و سپس در سال 1992 توانبخشی در علوم پزشکی. او قبل از مهاجرت به ایالات متحده توسط رئیس جمهور لخ کاچینسکی عنوان پروفسور را دریافت کرده است.

همه چیز را درمورد تحصیل دندانپزشکی در اروپا، بدانید.

دانشگاه های پزشکی در لهستان یکی از بهترین گزینه ها برای آن دسته از دانشجویانی است که به دنبال تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در خارج از کشور هستند. بیش از 11 دانشکده پزشکی در لهستان برنامه های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. همراه با برنامه های ادغام پزشکی عمومی، دندانپزشکی و داروسازی، دانشگاه های پزشکی لهستان یک برنامه 4 ساله پزشکی ورودی فارغ التحصیل به زبان انگلیسی را ارائه می دهند که برای آن دسته از دانشجویانی که دارای مدرک لیسانس هستند طراحی شده است (این برنامه در بین دانشجویان ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اسکاندیناوی بسیار محبوب است). اکثر دانشگاه های پزشکی سال پایه را برای تحصیل پزشکی پدر به زبان انگلیسی برگزار می کنند. و علاقه مندان به تحصیل به زبان لهستانی می توانند یک سال زبان لهستانی را دنبال کنند.

همچنی درمورد تحصیل در رشته پزشکی عمومی در کانادا، بیشتر بدانید.

برنامه های پزشکی انگلیسی دانشگاه های پزشکی در لهستان مطابق با استانداردهای آموزشی لهستانی و اتحادیه اروپا، وزارت آموزش ایالات متحده (برنامه وام استافورد) و هیئت های پزشکی در ایالات متحده است. فارغ التحصیلان برنامه های پزشکی انگلیسی در لهستان واجد شرایط درخواست برای برنامه های آموزشی رزیدنتی و تحصیلات تکمیلی در بیمارستان های آموزشی دانشگاهی در کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، آفریقای جنوبی، نیجریه، اسرائیل، انگلستان، ایرلند، نروژ، سوئد، و لهستان

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی، اینجا کلیک کنید.

دوره های پزشکی در لهستان به زبان انگلیسی:

دوره پایه: دوره مقدماتی تحصیل پزشکی یک ساله

دوره کارشناسی پزشکی: برنامه 6 ساله،

دوره پزشکی ورودی فارغ التحصیلان: برنامه تسریع شده 4 ساله،

برنامه دندانپزشکی: برنامه 5.0 تا 5.5 ساله MDS،

برنامه داروسازی: برنامه 5 ساله داروسازی،

دوره پرستاری: 3 سال کارشناسی. برنامه پرستاری،

دوره دکتری: برنامه 3 ساله دکتری پزشکی،

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 92 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 6:26

دانشکده پزشکی دانشگاه ماساریک برنامه شش ساله تحصیل در پزشکی عمومی، برنامه پنج ساله در دندانپزشکی و برنامه کارشناسی ارشد در بینایی سنجی به زبان انگلیسی را ارائه می دهد.

برنامه کارشناسی ارشد بینایی سنجی به زبان انگلیسی

برنامه کارشناسی ارشد اپتومتری که توسط دانشگاه ماساریک برگزار می شود یک برنامه بین المللی است که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود و برای دانشجویان خارجی از هر کشوری قابل دسترسی است. این برنامه دو سال طول می کشد و فارغ التحصیلان آن مدرک کارشناسی ارشد در بینایی سنجی را دریافت می کنند که در اتحادیه اروپا و اکثر کشورهای دیگر به رسمیت شناخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برنامه کارشناسی ارشد بینایی سنجی برای فارغ التحصیلان برنامه لیسانس بینایی سنجی طراحی شده است. این شامل هر دو مؤلفه های آموزشی دانشگاهی و مبتنی بر عمل است که با هم به عنوان یک کل یکپارچه طراحی شده اند.

این دانش آموزان را با مجموعه گسترده ای از دانش نظری و توانایی های عملی ارائه می دهد که یافته های آموخته شده در مطالعه قبلی را عمیق تر می کند و آنها را برای استقلال حرفه ای و تعالی در تمرین حرفه ای آماده می کند. این برنامه ترکیبی از یادگیری حضوری و آموزش الکترونیکی است. به عنوان مثال، شهریه به دو صورت حضوری (در دو دوره شهریه فشرده که هر یک به یک هفته در ابتدا و پایان هر ترم نیاز دارد) و از راه دور (آموزش الکترونیکی) انجام می شود.

درمورد تحصیل پرستاری در انگلیس، بیشتر بدانید.

فارغ التحصیلان این برنامه در زمینه های اپتیک و بینایی سنجی در بخش های سرپایی، فروشگاه های اپتیکال، بخش های چشم پزشکی، بخش های توانبخشی، بخش های مراقبت های اجتماعی، چشمه های معدنی و سایر زمینه های کمک های اصلاحی متخصص هستند که با سایر متخصصان بهداشتی از جمله پزشکان عمومی همکاری می کنند. و چشم پزشکان برای اطمینان از بهترین نتایج سلامت چشم و بینایی برای جمعیت. آن‌ها می‌توانند به‌عنوان افراد حرفه‌ای مستقل و قادر به اعمال روش‌های تشخیصی و درمانی مناسب و انتخاب درمان مناسب عمل کنند. علاوه بر این، می توانند به عنوان معلم خصوصی دروس تخصصی در مدارس راهنمایی و دانشگاه ها استخدام شوند.

همه چیز را درمورد تحصیل در رشته پزشکی عمومی در کانادا، بدانید.

کنکور کارشناسی ارشد

فارغ التحصیلان دوره کارشناسی اپتومتری بر اساس آزمون ورودی کتبی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته بینایی سنجی پذیرفته می شوند. سرفصل های کنکور اپتیک است. آسیب شناسی چشم؛ انکسار; کمک های بینایی؛ و لنزهای تماسی که محتوای آن بر اساس تحصیلات کارشناسی قبلی است. این آزمون شامل 60 سوال چند گزینه ای با پنج پاسخ ممکن است که تنها یک پاسخ صحیح است و 90 دقیقه زمان می برد. نمره قبولی در بینایی سنجی 50 درصد است.

همچنین در زمینه شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور، بیشتر بدانید.

برنامه پنج ساله انگلیسی دندانپزشکی

این رشته تحصیلی پنج ساله با مدرک MDDr تکمیل شده است. مطالعات به صورت تمام وقت است و برای فارغ التحصیلان مدارس متوسطه که با امتحان پایان مدرسه تکمیل شده اند طراحی شده است.

دو سال اول تحصیل شامل دوره های دندانپزشکی پیشرفته دندانپزشکی پیش بالینی، غلاتولوژی، فناوری پروتز - مواد و دندانپزشکی پیشگیری، همراه با دوره های نظری پزشکی عمومی فیزیک پزشکی و انفورماتیک، زیست شناسی، شیمی پزشکی، بیوشیمی، آناتومی، بافت شناسی است. ، فیزیولوژی و دیگران.

مطالعه موفقیت آمیز دروس نظری مستلزم داشتن دانش قبلی عالی از موضوعات علوم طبیعی در سطح گرامر-مدرسه است. این آموزش در قالب سخنرانی، تمرین و سمینار انجام می شود. دوره های عملی دندانپزشکی در بخش دندان شناسی با استفاده از کمک های مدرن - شبیه سازها برگزار می شود. دندانپزشکی پیش بالینی با معاینه در ترم 3 تکمیل می شود.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 101 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 3:22

روش پذیرش منجر به تصمیم گیری در مورد پذیرش تحصیلی در برنامه مدرک و رشته تحصیلی ذکر شده در درخواست ورودی می شود. در صورتی که متقاضی درخواست را پس بگیرد یا نتواند شرایط تحمیل شده توسط روش پذیرش (به ویژه آزمون های ورودی) را تکمیل کند، تمام هزینه های مربوط به روش پذیرش غیرقابل استرداد در نظر گرفته می شود.

صلاحیت، مهارت و کیفیت مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه ماساریک ممکن است از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت باشد. با این حال، حداقل شرایط ورود برای تحصیل مدرک به شرح زیر است:

مدرک دبیرستان:

هر متقاضی باید تحصیلات متوسطه (مثلاً دبیرستان، دبیرستان، کالج، و غیره) را با موفقیت به پایان رسانده باشد که منجر به امتحان پایان مدرسه شود و با گواهی پایان مدرسه (به عنوان مثال گواهینامه های سطح A، Abitur،) پاداش داده شود. نتایج دبیرستان و گواهی پایان تحصیل متقاضیان برای به رسمیت شناختن بیشتر تحصیلات متوسطه آنها در جمهوری چک برای ثبت نام مورد نیاز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پزشکی در مقطع دکترا در خارج از کشور، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مدارک زبان انگلیسی:

اثبات تسلط کافی به زبان انگلیسی که باعث می شود دوره را بدون مشکلات زبانی دنبال کنید با مدرک معتبر بین المللی انگلیسی (به استثنای افراد بومی و دارندگان مدرک قبلی که به زبان انگلیسی تدریس می شود):

تافل 550 برای آزمون های کاغذی، 213 برای آزمون های کامپیوتری، یا 79 برای آزمون های مبتنی بر اینترنت؛

نسخه نوشتاری آیلتس کمبریج - 6.5، CAE - درجه B، CPE - درجه C؛

سایر گواهینامه های شناخته شده بین المللی؛

همه چیز را در زمینه، اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی، بدانید.

شرایط آزمون ورودی:

دانشجویان متقاضی بر اساس یک آزمون ورودی کتبی شامل آزمون های مختلف در موضوعات زیر بسته به برنامه های پزشکی متقاضی پذیرش می شوند.

آزمون های برنامه کارشناسی ارشد پزشکی عمومی و دندانپزشکی: شیمی، زیست شناسی، فیزیک یا ریاضی در موارد پزشکی عمومی و دندانپزشکی.

آزمون های برنامه لیسانس فیزیوتراپی فیزیوتراپی: شیمی و زیست شناسی;

آزمون های برنامه کارشناسی ارشد بینایی سنجی: آسیب شناسی چشم; انکسار; کمک های بینایی؛ و لنزهای تماسی که محتوای آن بر اساس تحصیلات کارشناسی قبلی است.

برای پیدا کردن پاسخ به سوال، تحصیل پزشکی خارج از کشور چقدر طول می کشد؟، اینجا کلیک کنید.

آزمون ورودی هر سال در مای یا ژوئن در دانشکده پزشکی در برنو برگزار می شود. برخی از نمایندگان رسمی خارج از کشور ممکن است آزمون ورودی را نیز برگزار کنند. متقاضیان از ایالات متحده آمریکا و کانادا می توانند بر اساس نتایج آزمون MCAT پذیرفته شوند. هر آزمون شامل سوالات چند گزینه ای با پنج پاسخ احتمالی است که تنها یک پاسخ صحیح است.

رزومه کاری: خلاصه ای از تحصیلات، تجربه شغلی مرتبط، مهارت ها و غیره.

بیانیه شخصی: سندی که تاریخچه فکری متقاضی را مشخص می کند و انگیزه او را در درخواست برای برنامه خاص ارائه می دهد.

توصیه نامه: همچنین ممکن است نیاز به ارائه مرجع از معلم دانشگاه شما باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر زمینه های مرتبط با اقمت و تحصیل در خارج از کشور به سایت medistudy مراجعه کنید.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 94 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 3:16

دانشکده پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه Palacký برنامه 6 ساله پزشکی عمومی و برنامه 5 ساله دندانپزشکی را به زبان انگلیسی و چک به انتخاب دانشجویان ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پرستاری در انگلیس، اینجا کلیک کنید.

به فارغ التحصیلان پزشکی عمومی مدرک MUDr اعطا می شود. "Medicinae Universae Doctor" (M.D.، دکترای پزشکی عمومی). داشتن این مدرک به دارنده این امکان را می دهد تا بدون محدودیت در جمهوری چک و اروپا به طبابت بپردازند. این مدرک همچنین به دارنده این امکان را می دهد که در کشورهای دیگری که دانشکده ما در آنها شناخته شده است به طبابت بپردازد و برای امتحانات مجوز محلی مورد نیاز درخواست دهد.

 درمورد تحصیل پزشکی عمومی در انگلیس، بیشتر بدانید.

در ایالات متحده، دانشکده توسط وزارت آموزش ایالات متحده برای شرکت در برنامه های کمک مالی دانشجویی فدرال تایید شده است و در فهرست راهنمای موسسات تحصیلات تکمیلی منتشر شده توسط وزارت آموزش ایالات متحده فهرست شده است. در کانادا، دانشکده به روشی مشابه در ایالات متحده توسط وزارت آموزش و پرورش کانادا تایید شده است.

برنامه های پزشکی عمومی و دندانپزشکی

 همه چیز را درمورد نحوه تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا در آمریکا، بدانید.

چهار ترم اول بیشتر دروس نظری (آناتومی، زیست شناسی، بیوشیمی، بافت شناسی، فیزیولوژی) را در بر می گیرد. دروس پیش بالینی (آسیب شناسی، میکروبیولوژی، مقدمه ای بر داخلی، جراحی) در ترم های 5-7 (پزشکی عمومی) یا 5-6 (دندانپزشکی) تدریس می شود. آموزش دروس بالینی در ترم های بعدی در هر دو برنامه (پزشکی داخلی، جراحی، اطفال، زنان و زایمان، مغز و اعصاب) همراه با موضوعات مرتبط با مراقبت های بهداشت عمومی (پزشکی اجتماعی، حقوق پزشکی) آغاز می شود. رشته های بالینی در بیمارستان دانشکده، یک موسسه آموزشی بزرگ با 1396 تخت تدریس می شود. تجهیزات بیمارستان تمام استانداردهای معاصر مورد نیاز برای آموزش پزشکی با کیفیت را برآورده می کند.

برنامه دندانپزشکی آموزش در پزشکی عمومی را با آموزش های ویژه در دندانپزشکی نظری و عملی، مانند دندانپزشکی پیش بالینی، فناوری پروتز، دندانپزشکی پیشگیری، جراحی دهان، فک و صورت ترکیب می کند.

دانش‌آموزان هر دو برنامه همچنین در آزمون‌های اخلاق پزشکی، لاتین، انگلیسی/آلمانی یا چک شرکت می‌کنند و در بخش‌های بیمارستانی دوره‌های عملی را می‌گذرانند.

مطالعات پزشکی عمومی در ترم 11 و 12 با امتحانات دولتی در رشته های داخلی، جراحی، زنان و زایمان، بهداشت عمومی و اطفال به پایان می رسد. تحصیل در رشته دندانپزشکی در ترم 10 با امتحانات دولتی در رشته های دندانپزشکی جراحی، ارتودنسی و جراحی دهان به پایان می رسد.

 درمورد تحصیل پزشکی خارج از کشورنیز بیشتر بدانید.

شهریه رشته های پزشکی عمومی و دندانپزشکی

شهریه مناسب و هزینه کم زندگی، به دانشجویان آموزش پزشکی معتبر و مقرون به صرفه در قلب تاریخی اروپا ارائه می دهد. در سال تحصیلی 2013/2014، شهریه سالانه دوره های تحصیلی در رشته های پزشکی عمومی و دندانپزشکی به ترتیب 10000 یورو و 11800 یورو تعیین شده است و برای مدت زمان استاندارد این دوره ثابت خواهد ماند.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 154 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 3:22

دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در Hradec Kralove در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به زبان های انگلیسی و چکی ارائه می دهد. این قدیمی ترین موسسه آموزش عالی در شرق بوهم است. این دانشکده به عنوان اولین دانشکده پزشکی جدید بلافاصله پس از پایان جنگ جهانی دوم (13 اکتبر 1945) تأسیس شد و بخشی از دانشگاه چارلز، قدیمی ترین دانشگاه اروپای مرکزی و شمال کوه های آلپ شد.

دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در Hradec Kralove، دانشجویان بین المللی را که به دنبال تحصیل پزشکی در خارج از کشور به ویژه به زبان انگلیسی هستند، جذب می کند. برنامه 6 ساله پزشکی عمومی، برنامه 5 ساله دندانپزشکی و برنامه های دکترا به زبان انگلیسی در دسترس هستند.

درمورد شرایط و نکات تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا، بیشتر بدانید.

برنامه های کارشناسی

برنامه تحصیلی لیسانس در رشته پرستاری، در رشته موضوعی پرستاری عمومی و در تخصص در مراقبت های بهداشتی در رشته موضوعی فیزیوتراپی معتبر است. آموزش در زمینه های نظری، پیش بالینی، بالینی و پیشگیرانه ارائه می شود.

برنامه های کارشناسی ارشد

بخش‌ها، کلینیک‌ها و بخش‌های بیمارستان دانشگاه به دانشجویان روش‌های تحقیقات اولیه، تکنیک‌های آزمایشگاهی، تشخیص افتراقی و اصول درمان را آموزش می‌دهند.

این دانشکده همچنین از سال 1992 برنامه تحصیلی رشته پزشکی را به زبان انگلیسی برگزار کرده و برنامه های تحصیلی در رشته دندانپزشکی انگلیسی را معرفی کرده است. کلاس های زبان چک در طول سال های اول و دوم تحصیل به عنوان بخشی اجباری از برنامه درسی ارائه می شود تا دانش آموزان را برای ارتباط با بیماران در مطالعات بالینی خود آماده کند.

برنامه های تحصیلی مدرک پزشکی در پزشکی عمومی و دندانپزشکی در راستای مطالعات نظری، پیش بالینی و بالینی در بخش های نظری و پیش بالینی، بخش ها و موسسات بالینی تنظیم می شود.

برای دانستن پاسخ به این سوال که، دکترای تخصصی پزشکی چند سال است، بر روی لینک کلیک کنید.

برنامه های تحصیلی دکتری

برنامه های تحصیلی دکترا بخش قابل توجهی از تدریس ارائه شده در دانشکده است و 20 برنامه معتبر وجود دارد که همه رشته های اصلی موضوعات نظری و بالینی را پوشش می دهد. در حال حاضر حدود 250 دانشجوی دکترا در چندین حوزه تحقیقاتی مشغول به تحصیل و کار هستند و ما نیز از نزدیک درگیر هماهنگی برنامه های دکترا در اتحادیه اروپا هستیم.

این دانشکده از سال 2004 کنفرانس بین المللی فارغ التحصیلان پزشکی را سازماندهی کرده است و به همین مناسبت به بهترین دانشجویان دکترا از 12 کشور اتحادیه اروپا این فرصت داده می شود تا نتایج خود را در رویدادی ارائه دهند که توسط ORPHEUS (سازمان آموزش دکتری در زیست پزشکی و سلامت) پشتیبانی می شود. علوم در سیستم اروپایی). ارائه ها توسط یک هیئت داوران بین المللی ارزیابی می شوند که اعضای آن دانشمندان بین المللی شناخته شده از ده کشور اتحادیه اروپا هستند. ما معتقدیم که این یک راه موثر برای هماهنگ کردن کیفیت برنامه های دکترا با اتحادیه اروپا و همچنین برای ارتقای ارتباطات بین دانشجویان در داخل اتحادیه است.

شهریه تحصیل زبان انگلیسی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مدرک لیسانس پزشکی MBBS، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برنامه تحصیلی پزشکی عمومی: 290.000 CZK (تقریباً 11500) در هر سال.

برنامه تحصیلی دندانپزشکی: 320.000 CZK (تقریباً 12700) در هر سال.

پذیرش در رشته های پزشکی به زبان انگلیسی

دانش آموزانی که تحصیلات متوسطه را گذرانده اند واجد شرایط برنامه های تحصیلی مدرک پزشکی در رشته های پزشکی عمومی (6 سال) و دندانپزشکی (5 سال) هستند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر زمینه های مرتبط با مهاجرت و تحصیل رایگان پزشکی در خارج به سایت، medistudy مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 101 تاريخ : چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت: 3:15

دانشکده پزشکی دانشکده چارلز در پیلسن 6 سال تحصیل پزشکی و 5 سال تحصیل دندانپزشکی را به زبان انگلیسی به ویژه برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. پیش نیازهای ورود به رشته های پزشکی ارائه شده توسط دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در پالسن، دیپلم دبیرستان با نمرات خوب در زیست شناسی، شیمی و فیزیک، تسلط خوب به زبان انگلیسی و قبولی در آزمون ورودی با موفقیت است.

همچنین درمورد رشته های دانشگاه علوم پزشکی انگلیس، بیشتر بدانید.

این دانشکده توسط رئیس جمهور Benes در اکتبر 1945 به عنوان شاخه ای از دانشکده پزشکی پراگ تأسیس شد و در سال 1953 به دانشکده مستقل دانشگاه چارلز تبدیل شد. در طول فعالیت خود، این دانشکده بیش از 7000 پزشک را آموزش داده است که هم اکنون در جمهوری چک و هم در خارج از کشور حرفه خود را انجام می دهند. برنامه تحصیلی آن از برنامه درسی مشابه اکثر دانشکده های پزشکی اروپا استفاده می کند. دانشجویان برای حرفه پزشکی و همچنین تحقیقات در علوم پزشکی آموزش می بینند.

تحصیل در دانشکده پزشکی نیازمند توانایی های فکری بالا و ویژگی های اخلاقی خوب است. هدف دانشکده تولید تعداد زیادی فارغ التحصیل نیست. هدف ما ارائه آموزشی است که پزشکان آینده را هم از نظر حرفه ای و هم از نظر اخلاقی آماده کند تا انرژی و تلاش خود را برای کمک به پیشرفت در علوم پزشکی صرف کنند.

دوره های دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در پیلسن

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا در آمریکا به عنوان دانشجو خارجی، اینجا کلیک کنید.

دانشکده پزشکی در پیلسن دوره های پزشکی عمومی (شش سال) و دندانپزشکی (پنج سال) را به دو زبان چک و انگلیسی ارائه می دهد.

همه چیز را درمورد شرایط لازم برای تحصیل در رشته پزشکی، بدانید.

برای دانشجویان پزشکی، دو سال اول تحصیل به رشته های نظری، مانند آناتومی، بافت شناسی، جنین شناسی، بیوفیزیک، بیوشیمی و فیزیولوژی اختصاص دارد. در سال سوم و چهارم، موضوعات پیش بالینی مانند آناتومی پاتولوژی، فیزیولوژی پاتولوژی، میکروبیولوژی، ایمونولوژی و فارماکولوژی مطالعه می شود. آموزش کنار تخت نیز در سال سوم مطرح می شود. دو سال آخر مطالعه به طور کامل به موضوعات بالینی اختصاص دارد. برای دانشجویان دندانپزشکی، دو سال اول تحصیل به رشته های نظری و دندانپزشکی پیش بالینی، سال های سوم، چهارم و پنجم به دندانپزشکی بالینی اختصاص دارد.

سال های تحصیلی برای رشته های نظری و موضوعات پیش بالینی در ترم های زمستانی و تابستانی سازماندهی می شود. هر ترم شامل یک دوره آموزشی و پس از آن یک دوره امتحانی است. دوره های بالینی در یک سیستم بلوکی سازماندهی می شوند.

آزمون ورودی دانشکده پزشکی در پیلسن

آزمون ورودی برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی به شرح زیر است:

در ماه ژوئن برای دانشجویانی که می توانند در دانشکده پزشکی در پیلسن شرکت کنند.

در طول تعطیلات تابستانی در کشور متقاضی (در صورتی که آزمون توسط آژانس مربوطه سازماندهی شده باشد).

هزینه آزمون ورودی در جمهوری چک 500 است. این آزمون شامل یک آزمون چند گزینه ای در شیمی، زیست شناسی و فیزیک است. الزامات مشابه با شرایط آزمون سطح "A" بریتانیا (دیپلم دبیرستان که امکان دسترسی به تحصیلات دانشگاهی در کشور صادر کننده را فراهم می کند) است.

منبع: https://medistudy.ir/

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 4:03

سالانه، برنامه 6 ساله M.D انگلیسی سومین دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در پراگ، دانشجویان بین المللی را که مایل به تحصیل پزشکی در خارج از کشور و حرفه پزشکی شدن هستند، جذب می کند. دانشجویان برای اینکه بتوانند در برنامه مدرک پزشکی خود در نظر گرفته شوند، باید در آزمون ورودی و مصاحبه بعدی موفق باشند و زبان انگلیسی خوبی داشته باشند.

همچنین درمورد تحصیل پزشکى در کانادا، بیشتر بدانید.

سومین آزمون ورودی دانشکده پزشکی هر ساله در دانشگاه و در برخی از دفاتر نمایندگی در خارج از کشور برگزار می شود.

سومین دانشکده پزشکی که در سال 1953 تأسیس شد، یک برنامه تحصیلی پزشکی در رشته پزشکی عمومی را به زبان انگلیسی و چک ارائه می دهد. طول مدت تحصیل شش سال است و مدارک تحصیلی پزشکی دریافت شده دارای شهرت بین المللی و معتبر جهانی هستند. همچنین به دانشجویان این فرصت داده می شود تا پس از دریافت مدارک پزشکی خود، تحصیلات خود را ادامه دهند. دانشکده پزشکی سوم دوره های کارشناسی ارشد و دکتری بسیاری را ارائه می دهد. از سال 1991، دانشکده سوم برنامه های تحصیلی رشته پزشکی را به زبان انگلیسی برای دانشجویان از سراسر جهان ترتیب داده است.

در سال تحصیلی 1996/97، دانشکده سوم پزشکی برنامه درسی جدیدی را با تکیه بر تجربیات قابل مقایسه از تعدادی از دانشکده های پزشکی اروپای غربی و آمریکای شمالی ایجاد کرد. دانشکده سوم برنامه درسی را بر اساس اصول آموزش یکپارچه مسئله محور و تماس اولیه با بیماران اجرا کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طول دوره تحصیل دکترای تخصصی پزشکی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دوره مقدماتی پزشکی به زبان انگلیسی

سومین دانشکده پزشکی دانشگاه CharIes در پراگ یک دوره مقدماتی پزشکی از جمله زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ریاضیات و انگلیسی را برای دانشجویان ارائه می دهد. این دوره شامل کلیه مباحث کنکور و مصاحبه می باشد.

دانشکده پزشکی سوم در ماه ژوئیه امتحان ورودی و مصاحبه سالانه را در دانشکده پزشکی سوم برگزار می کند. این دانشکده به دنبال دانشجویانی با مدارک تحصیلی مناسب، تسلط خوب به زبان انگلیسی و انگیزه بالا برای تحصیل در رشته پزشکی می باشد. برخلاف سایر دانشگاه‌ها، ورود بر اساس عملکرد گواهی ترک یا سیستم امتیاز CAO نیست.

آزمون ورودی شامل یک آزمون چند گزینه ای فیزیک، شیمی و زیست شناسی با 30 سوال برای هر درس است. در صورت موفقیت در آزمون کتبی، متقاضی وارد مرحله مصاحبه می شود. این شامل تفسیر بخش ناآشنا از یک مقاله علمی و مکالمه متمرکز بر انگیزه و دانش عمومی دانش آموز است.

همچنین در زمینه تحصیل پزشکی در مقطع دکترا در خارج از کشور، بیشتر بخوانید.

دوره مقدماتی پزشکی زبان انگلیسی در دانشکده پزشکی سوم

سومین دانشکده پزشکی، دانشگاه چارلز در پراگ، دوره آمادگی 5 ماهه را به زبان انگلیسی برای متقاضیان بین المللی ارائه می دهد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا در آمریکا به عنوان دانشجو خارجی، به سایت مدیستادی مراجعه کنید.

هدف از دوره فشرده پیش‌پزشکی این است که به دانشجویان این فرصت را بدهد که برای امتحانات ورودی موفق برای مطالعه پزشکی عمومی در برنامه درسی انگلیسی آمادگی حداکثری داشته باشند. این دوره به زیست شناسی، شیمی و فیزیک اختصاص دارد - موضوعاتی که در آزمون ورودی مطالعات پزشکی مورد آزمایش قرار می گیرند. علاوه بر این، کلاس های دیگری نیز تدریس می شود: مبانی ارتباطات در زبان چک و انگلیسی پزشکی.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 90 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 3:40

دانشکده پزشکی دوم (دانشکده پزشکی دوم) دانشگاه چارلز در پراگ برنامه های مختلف پزشکی را به زبان چک و همچنین برنامه های پزشکی 6 ساله را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. دانشکده دوم، تاریخچه دانشگاه چارلز پراگ را که در سال 1348 تأسیس شد، به خود اختصاص داده است و همچنان سنت نزدیک به پنجاه ساله دانشکده سابق اطفال این دانشگاه است. این دانشگاه برای دانشجویان، پزشکان و سایر کارکنان حرفه‌ای که در همه زمینه‌های پزشکی کار می‌کنند، هم تحصیلات تکمیلی و هم تحصیلات تکمیلی را ارائه می‌دهد.

برنامه تحصیلی مدرک M.D به زبان انگلیسی

دانشکده دوم پزشکی دانشگاه چارلز در پراگ برنامه 6 ساله M.D را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. رشته های نظری و پیش بالینی در سال اول تا سوم تدریس می شود. رشته های بالینی (در سال سوم تا ششم)، به صورت بلوک سازماندهی شده و در بیمارستان آموزشی در موتول متمرکز شده است که یکی از توسعه یافته ترین و بزرگ ترین بیمارستان های اروپا است که خدمات درمانی کامل را برای بیماران بزرگسال و کودکان ارائه می دهد. . دانش آموزان از سال اول با بیماران ارتباط برقرار می کنند. برنامه تحصیلی سالهای بعدی نیز شامل آموزش عملی در موسسات بهداشتی ویژه در پراگ و سایر شهرها می باشد. دوره ها در همه رشته ها با اعتبار و/یا امتحان به پایان می رسد.

دانش آموزان در امتحانات نهایی دولتی در موضوعات زیر شرکت می کنند: داخلی، اطفال، جراحی، زنان، زنان و زایمان و بهداشت عمومی.

درمورد تحصیل دندانپزشکی در اروپا، بیشتر بدانید.

تمامی موضوعات نظری، پیش بالینی و بالینی با استفاده قابل توجه از وسایل کمک سمعی و بصری و تجهیزات کامپیوتری تدریس می شود. توجه ویژه ای به آموزش مهارت های اساسی بالینی و ارتباطی در ارتباط با عملکرد بالینی رایج است. در طول تحصیل دانشجویان باید توانایی خود را در تحقیقات علمی مستقل ثابت کنند. دانشجویان آموزش عملی در مراقبت های پرستاری (سال دوم) و داخلی، جراحی، زنان و زایمان و زنان و زایمان و اطفال (سال چهارم تا ششم) می بینند. دانشجویان می توانند از طریق چارچوب همکاری متقابل بین دانشگاه ها یا با استفاده از برنامه های IFMSA برای کمک هزینه ها درخواست دهند و در موسسات بالینی مشهور بین المللی بگذرانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پرستاری در انگلیس، اینجا کلیک کنید.

همچنین امکان گذراندن یک ترم یا بیشتر در انگلستان، آلمان، ژاپن و سایر کشورها با برنامه تحصیلی فردی وجود دارد. دانشجویان دانشکده پزشکی دوم این شانس را دارند که با شرکت در دروس اختیاری و دوره های تخصصی، دانش خود را در موضوعات و رشته هایی که به آنها علاقه خاص دارند به دست آورند و ارتقا دهند. تخصص در رشته های پزشکی خاص در قالب دوره های تحصیلات تکمیلی ارائه می شود.

همچنین در زمینه تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا بیشتر بدانید.

دوره پزشکی عمومی ارائه شده در دانشکده پزشکی 2 منحصراً یک دوره تمام وقت است و شش سال طول می کشد. دوره استاندارد پس از گذراندن امتحانات نهایی دولتی تکمیل می شود و در مراسم فارغ التحصیلی در سالن بزرگ دانشگاه چارلز به پایان می رسد، جایی که به فارغ التحصیلان مدرک «دکتر پزشکی» - که به اختصار «MUDr» نامیده می شود، اعطا می شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و زمینه های مشابه مثل، تحصیل پزشکی عمومی در انگلیس، به سایت مدیستادی مراجعه کنید.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 83 تاريخ : جمعه 20 خرداد 1401 ساعت: 20:53

اولین دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در پراگ قدیمی ترین دانشکده پزشکی در اروپای مرکزی است. این دانشکده به همراه خود دانشگاه چارلز در سال 1348 تأسیس شد. این دانشکده در قطب صنعتی، تجاری و فرهنگی جمهوری چک، پراگ، که گاهی اوقات "شهر صد مناره" نامیده می شود، واقع شده است. این دانشکده در تمامی رشته های پزشکی عمومی آموزش می دهد.

هدف اصلی دانشکده تربیت پزشکان پزشکی به گونه‌ای است که آموزش پزشکی عمومی گسترده و پایه‌های نظری و عملی کامل به آنها ارائه دهد تا بتوانند تفکر کنند، ارتباط علمی و پزشکی داشته باشند و پزشکی ارائه دهند. مراقبت.

دانشجویان توسط کادر آموزشی متشکل از بیش از 110 استاد، 150 دانشیار و بیش از 700 استادیار و مدرس راهنمایی می شوند. هدف اساسی دانشکده ارائه آموزش پزشکی گسترده به پزشکان آینده با پایه نظری محکم و توانایی تفکر و ارتباط علمی و پزشکی است. دانش‌آموزان می‌توانند تجربه تحصیلی خود را از طریق بازدید از بسیاری از مدارس هنری، موسیقی و حرفه‌ای پراگ و همچنین موزه‌ها، کتابخانه‌ها و تئاترها غنی کنند.

همچنین در مورد تحصیل دندانپزشکی در کانادا، بیشتر بدانید.

برنامه زبان انگلیسی در دانشگاه چارلز، اولین دانشکده پزشکی در پراگ:

پزشکی عمومی: برنامه درسی 6 ساله منتهی به مدرک کارشناسی ارشد MUDr. - «Medicinae Universae Doctor» (M.D.) = دکترای پزشکی عمومی

دندانپزشکی: برنامه 5 ساله منتهی به درجه ستاره MDDr. - «Medicinae Dentium Doctor» = دکتر دندانپزشکی

چگونه درخواست شود؟

دانش آموزان بر اساس آزمون ورودی انتخاب می شوند. این مهم است که:

ارائه یک کپی محضری و ترجمه شده از دیپلم دبیرستان (توسط دفتر اسناد رسمی چک و به زبان چک (دانشجویان از ایالات متحده باید مدرک دانشگاهی خود را ارائه دهند.) فرم درخواست الکترونیکی کامل را به موقع ارسال کنید (برای امتحان در پراگ) با موفقیت در آزمون ورودی شرکت کنید. .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط لازم برای تحصیل در رشته پزشکی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

شهریه و هزینه:

شهریه خالص سالانه در اولین دانشکده پزشکی پراگ:

پزشکی عمومی: 335000 CZK

دندانپزشکی: 380 000 CZK

هزینه تحصیل برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا یکسان است. دانشکده هیچ کمک هزینه تحصیلی برای شهریه ارائه نمی دهد.

دمورد  تحصیل دندانپزشکی در آمریکا نیز بیشتر بدانید.

دانشکده حق دارد مبلغ جاری شهریه را برای سال سوم و هر سال فرد دیگری از تحصیل دانشجو در دانشکده افزایش دهد. این افزایش نمی تواند بیش از 10% مبلغ فعلی شهریه باشد و مبلغ جدید توسط رئیس دانشگاه برای سال تحصیلی واقعی اعلام خواهد شد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم.و اگر قصد دارید تا در این زمینه و سایر موضوعات مرتبط به مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور به دست بیاورید به سایت مدیستادی مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 91 تاريخ : جمعه 20 خرداد 1401 ساعت: 20:44

مطالعات پزشکی در دانشگاه چارلز توسط 5 دانشکده پزشکی سازماندهی می شود: دانشکده پزشکی Frist، دوم، سوم در پراگ، دانشکده پزشکی در Hradec Králové و دانشکده پزشکی در Pilsen. پنج دانشکده پزشکی دارای برنامه های پزشکی (پزشکی عمومی، دندانپزشکی، داروسازی و غیره) به زبان چک و انگلیسی هستند که هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی را جذب می کند.

دوره پزشکی عمومی دارای مدت استاندارد 6 سال است (و برنامه 4 ساله برای متقاضیان تحصیلات تکمیلی)، برنامه های دندانپزشکی و داروسازی به مدت 5 سال ارائه می شود. همه دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند، اگرچه مطالعه مقدماتی زبان چک مورد نیاز است تا دانشجویان بتوانند در طول سال های بالینی با بیماران گفتگو کنند. این دوره ها شامل سخنرانی، سمینار و آموزش عملی می باشد.

برنامه انگلیسی در دانشگاه چارلز، اولین دانشکده پزشکی در پراگ:

پزشکی عمومی: برنامه درسی 6 ساله منتهی به مدرک کارشناسی ارشد MUDr. - «Medicinae Universae Doctor» (M.D.) = دکترای پزشکی عمومی

دندانپزشکی: برنامه 5 ساله منتهی به درجه ستاره MDDr. - «Medicinae Dentium Doctor» = دکتر دندانپزشکی

چگونه درخواست شود؟

درمورد، همه چیز دربارۀ تحصیل پرستاری در انگلیس، بیشتر بدانید.

دانش آموزان بر اساس آزمون ورودی انتخاب می شوند. این مهم است که:

ارائه یک کپی محضری و ترجمه شده از دیپلم دبیرستان (توسط سردفتر چک و به زبان چک (دانشجویان از ایالات متحده باید مدرک دانشگاهی را ارائه دهند.) فرم درخواست الکترونیکی کامل را به موقع ارسال کنید (برای امتحان در پراگ) با موفقیت در آزمون ورودی شرکت کنید. .

همچنین برای کسب اتطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل دندانپزشکی در کانادا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

شهریه و هزینه ها

شهریه خالص سالانه در اولین دانشکده پزشکی در پراگ:

پزشکی عمومی: 335000 CZK

دندانپزشکی: 380 000 CZK

هزینه تحصیل برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا یکسان است. دانشکده هیچ کمک هزینه تحصیلی برای شهریه ارائه نمی دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در انگلیس، اینجا کلیک کنید.

دانشکده حق دارد مبلغ جاری شهریه را برای سال سوم و هر سال فرد دیگری از تحصیل دانشجو در دانشکده افزایش دهد. این افزایش نمی تواند بیش از 10% مبلغ فعلی شهریه باشد و مبلغ جدید توسط رئیس دانشگاه برای سال تحصیلی واقعی اعلام خواهد شد.

اولین دانشکده پزشکی دانشگاه چارلز در پراگ قدیمی ترین دانشکده پزشکی در اروپای مرکزی است. این دانشکده به همراه خود دانشگاه چارلز در سال 1348 تأسیس شد. این دانشکده در قطب صنعتی، تجاری و فرهنگی جمهوری چک، پراگ، که گاهی اوقات "شهر صد مناره" نامیده می شود، واقع شده است. این دانشکده در تمامی رشته های پزشکی عمومی آموزش می دهد.

هدف اصلی دانشکده تربیت پزشکان پزشکی به گونه‌ای است که آموزش پزشکی عمومی گسترده و پایه‌های نظری و عملی کامل را برای آنها فراهم کند تا بتوانند فکر کنند، ارتباط علمی و پزشکی داشته باشند و پزشکی ارائه دهند. مراقبت.

دانشجویان توسط کادر آموزشی متشکل از بیش از 110 استاد، 150 دانشیار و بیش از 700 استادیار و مدرس راهنمایی می شوند. هدف اساسی دانشکده ارائه آموزش پزشکی گسترده به پزشکان آینده با پایه نظری محکم و توانایی تفکر و ارتباط علمی و پزشکی

در این مطلب ، امروز سعی کردیم تا اطلاعات بسیار جامع و خوبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با تحصیل پزشکی در دانشگاه چارلز را به شما بگوییم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مهاجرت و بورسیه تحصیلی به سایت مدیستادی مراجعه کنید.

 

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 2:45

دانشگاه چارلز در سال 1348 تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است. همچنین به عنوان یک موسسه آموزش عالی مدرن، پویا، جهانی و معتبر که صدها دانشجوی بین المللی را جذب می کند، مشهور است. هر ساله، دانشگاه چارلز پذیرای تعداد زیادی از متقاضیان چک و بین المللی است که توسط طیف گسترده برنامه های تحصیلی و اعتبار مدارک دانشگاه چارلز جذب می شوند، که درها را به روی مشاغل پر ارزش در بازار کار باز می کند. برنامه های قابل توجهی نه تنها به زبان چک بلکه به زبان آلمانی و انگلیسی نیز موجود است

همه چیز را درمورد، شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور، بدانید.

دانشگاه چارلز بزرگترین و مشهورترین دانشگاه چک است و همچنین بر اساس رتبه بندی بین المللی بهترین دانشگاه چک است. در حال حاضر 17 دانشکده در دانشگاه وجود دارد (14 دانشکده در پراگ، 2 دانشکده در هرادک کرالووه و 1 دانشکده در پلزن) که 5 دانشکده پزشکی، به علاوه 3 موسسه، 6 مرکز دیگر آموزش، تحقیق، توسعه و سایر فعالیت های خلاقانه، یک مرکز ارائه دهنده خدمات اطلاع رسانی، 5 تسهیلات در خدمت کل دانشگاه و ریاست - که دستگاه مدیریت اجرایی کل دانشگاه است.

درمورد تحصیل پزشکی در مقطع دکترا در خارج از کشور، بیشتر بدانید.

دانشکده های دانشگاه چارلز:

اول دانشکده پزشکی;

دانشکده دوم پزشکی;

دانشکده سوم پزشکی;

دانشکده پزشکی در پلزن؛

دانشکده پزشکی در Hradec Králové;

دانشکده داروسازی در Hradec Králové;

دانشکده الهیات کاتولیک؛

دانشکده الهیات پروتستان؛

دانشکده الهیات Hussite;

دانشکده حقوق؛

دانشکده هنر؛

دانشکده علوم؛

دانشکده ریاضی و فیزیک;

دانشکده تعلیم و تربیت;

دانشکده علوم اجتماعی;

دانشکده تربیت بدنی و ورزش;

دانشکده علوم انسانی؛

همچنین در زمینه نحوه تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا در آمریکا به عنوان دانشجو خارجی، بیشتر بدانید.

دانشگاه چارلز با طیف گسترده ای از دانشگاه های مشهور از سراسر جهان همکاری می کند و یکی از اولویت های آن این است که هر یک از دانشجویان خود را که علاقه مند به تحصیل در خارج از کشور هستند قادر سازد مدتی را در کشور دیگری سپری کنند. همکاری بین المللی به طور قابل توجهی نمایه بین المللی دانشگاه را تقویت کرده است. این پیوندهای بین‌المللی همچنین از تلاش‌های دانشگاه برای دستیابی به استانداردهای عالی برتری در پروژه‌های تحقیقاتی مشترک بین‌المللی، مشارکت آن در بسیاری از سازمان‌های معتبر بین‌المللی و شبکه‌های دانشگاهی، و حمایت فعال آن از تحرک بین‌المللی دانشجویان و کارکنان دانشگاهی حمایت کرده‌اند.

رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز برای سال‌های 2011 تا 2012، دانشگاه چارلز را در رتبه 305 در میان پانصد دانشگاه رتبه‌بندی‌شده خود قرار داد و آن را به تنها دانشگاه چک تبدیل کرد که در بین پانصد دانشگاه برتر قرار دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در برترین دانشگاه های امریکا، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان - "لیگ شانگهای" که هر ساله بیش از 1000 دانشگاه برتر جهان را (که از مجموع بیش از 17000 موسسه انتخاب می شوند) مقایسه می کند، بارها دانشگاه چارلز را در صد سوم، یعنی در بین 2 دانشگاه قرار داده است. درصد دانشگاه های برتر جهان و یکی از 100 دانشگاه برتر اروپا.

پیش نیازهای اولیه پذیرش برای تحصیل در دانشگاه چارلز

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 71 تاريخ : سه شنبه 17 خرداد 1401 ساعت: 2:21

مطالعه پزشکی در جمهوری چک دارای سنت طولانی از قرن چهاردهم است. دانش‌آموزان از سراسر دنیا با تحصیل پزشکی به زبان چک جذب می‌شوند زیرا برنامه‌های پزشکی مختلف در کلاس‌های جهانی دانشگاه به زبان انگلیسی با قیمت رقابتی موجود است. دانشکده های پزشکی چک یکی از بهترین گزینه ها برای تمام آن دسته از دانشجویانی است که به دنبال تحصیل پزشکی در خارج از کشور هستند.

اکثر دانشگاه های پزشکی چک برنامه های 6 ساله پزشکی عمومی، برنامه 5 ساله دندانپزشکی و برنامه 5 ساله داروسازی را به زبان انگلیسی همراه با برنامه های چک ارائه می دهند. برنامه کارشناسی پرستاری و برنامه کارشناسی ارشد در بینایی سنجی نیز به زبان انگلیسی ارائه می شود.

پذیرش تحصیل پزشکی در چک بر اساس دیپلم دبیرستان (با درجه خوب ترجیحاً در زیست شناسی، شیمی و فیزیک)، تسلط به زبان انگلیسی (ممکن است با اسکایپ نشان داده شود!)، در بسیاری از موارد اما نه همه دانشگاه ها، امتحان ورودی و سپس مصاحبه است. . آزمون ورودی در دانشگاه و برخی از دفاتر نمایندگی در خارج از کشور برگزار می شود.

همچنین درمورد طول دوره تحصیل دکترای تخصصی پزشکی بیشتر بدانید.

مهلت درخواست بستگی به هر دانشکده پزشکی دارد. آخرین مورد اواخر اردیبهشت است. اکثر دانشکده های پزشکی نیاز دارند ابتدا درخواست به صورت آنلاین انجام شود و پس از تایید اولیه و پرداخت هزینه پردازش پرونده، نسخه های چاپی ارسال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه، رشته های دانشگاه علوم پزشکی، بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

اکثر دانشجویان بین المللی در رشته پزشکی در جمهوری چک از ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، نروژ، سوئد، آلمان، اسرائیل، مالزی و نیجریه هستند، اما نه تنها.

اکثر دانشکده های پزشکی در جمهوری چک توسط وزارت آموزش ایالات متحده برای شرکت در برنامه های کمک مالی دانشجویی فدرال تایید شده اند و در فهرست راهنمای موسسات تحصیلات تکمیلی منتشر شده توسط وزارت آموزش ایالات متحده فهرست شده اند. آنها همچنین به روشی مشابه در ایالات متحده توسط وزارت آموزش و پرورش کانادا تأیید شده اند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط و نکات تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا، اینجا کلیک کنید.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه تحصیل پزشکی در جمهوری چک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم و اطلاعات بسیار خوبی را در رابطه با این موضوع در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر قصد دارید تا در این زمینه و به طور کلی تحصیل در خارج از کشور و اخذ ویزای تحصیلی اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به سایت مدی استادی مراجعه کنید.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 1:54

دانشجویان پزشکی بریتانیایی در خارج از اروپا در اروپا: اکثر دانشجویان پزشکی بریتانیا که برای تحصیل پزشکی به خارج از کشور می روند ابتدا سعی کرده اند وارد یک دانشکده پزشکی در انگلستان شوند. دانشگاه های پزشکی معتبر در منطقه اقتصادی اروپا مدرک پزشکی را به طور کامل در بریتانیا (توسط شورای پزشکی عمومی - GMC) ارائه می دهند.

جذاب ترین کشورها برای دانشجویان پزشکی بریتانیایی در اروپا عبارتند از رومانی، بلغارستان، لهستان، چک جمهوری، مجارستان، ایتالیا، پرتغال، اسلواکی، لتونی، استونی، لیتوانی و غیره.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل پزشکی عمومی در انگلیس بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشجویان پزشکی انگلستان که مایل به تحصیل در رشته پزشکی هستند بیش از ظرفیت دانشگاه انگلستان (صندلی های موجود) سقوط می کنند. حتی برخی از دانش‌آموزان بریتانیایی که بهترین نتایج امتحانی را که تاکنون کسب کرده‌اند، ممکن است نتوانند کرسی دانشگاه پزشکی را کسب کنند و بسیاری از افراد به دلایلی که بازتابی از توانایی یا اشتیاق آنها برای این حرفه نیست، از تحصیل بازمانند.

همه چیز را درمورد تحصیل در رشته پزشکی عمومی در آمریکا بدانید.

حتی اگر دانشجویان بریتانیایی که پذیرش دانشگاه پزشکی را از دست می‌دهند، اغلب تشویق می‌شوند که دوباره در بریتانیا درخواست دهند. این فقط سال به سال به فشار مکان‌ها می‌افزاید و اگرچه ممکن است استراتژی مناسبی باشد زیرا به شما زمان می‌دهد تا تجربه بیشتری کسب کنید، اما تنها راهبرد نیست.

بنابراین، اکثر دانشجویان پزشکی انگلستان تحصیل پزشکی در خارج از کشور، به ویژه در کشورهای اروپای شرقی، اعضای منطقه اتحادیه اروپا را انتخاب کردند. در این کشورها، دانشجویان بریتانیا با شرایط پذیرش انعطاف‌پذیرتر، شهریه‌های معقول، برنامه‌های انگلیسی تحصیل پزشکی، هزینه‌های ارزان لینگ، مدرک پزشکی شناخته شده در تمام اروپا و غیره جذب می‌شوند.

درمورد تحصیل دندانپزشکی در آمریکا، بیشتر بدانید.

دانشجویان انگلیسی که پزشکی را در انگلستان یا جای دیگری شروع کرده اند می توانند انتقال و تحصیل خود را در کشورهای اروپای شرقی به پایان برسانند. دانشجویان فارغ التحصیل انگلستان می توانند برای برنامه مدرک پزشکی سریع درخواست دهند،

دانشجویان پزشکی بریتانیایی که رویای پزشک شدن را در سر می پرورانند، از هر زمان دیگری امکانات بیشتری دارند. حتی کسانی که نمرات دبیرستانی نه چندان خوب دارند می توانند برنامه مدرسه پیش پزشکی ارائه شده توسط برخی از دانشگاه های پزشکی را بگذرانند و به آرامی وارد برنامه تحصیلی دانشگاه پزشکی در اروپا شوند. توجه داشته باشید که امکان دیگر انتخاب پذیرش سازماندهی دانشگاه از طریق آزمون ورودی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در انگلیس، اینجا کلیک کنید.

دانشجویان بریتانیایی که برای تحصیل پزشکی به خارج از کشور (اروپا) می روند، به طور کلی نمرات خوبی دارند. فقط مکان‌های موجود در دانشگاه‌های پزشکی بریتانیا محدود است و حتی اگر دانشجویی با سه A* موفق به درخشش در بیانیه شخصی یا مصاحبه نشود، نمی‌تواند وارد شود. دکتر شدن

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت: 1:42

دوره های آموزشی بنیاد پزشکی در انگلستان قبل از اخذ مدرک پزشکی در مقطع لیسانس برگزار می شود و هدف آن آماده سازی بهتر متقاضیان برای تحصیل در مقطع کارشناسی پزشکی است. برخی از دوره‌های پایه پزشکی مسیری برای فراگیران با سوابق تحصیلی خوب در موضوعات غیرعلمی هستند، در حالی که برخی دیگر برای گسترش دسترسی به حرفه پزشکی طراحی شده‌اند.

دوره های پایه در انگلستان برای داوطلبانی است که حداقل دوازده سال تحصیل در مدرسه را با نمرات بالا گذرانده اند اما فاقد پیش زمینه علمی و مهارت های زبان انگلیسی لازم برای پزشکی در مقطع کارشناسی هستند.

دوره های پایه در انگلستان دوره های یک ساله است و دانش آموزانی که امتحانات خود را با حداقل 75 درصد با موفقیت پشت سر می گذارند و می توانند به مدرک پزشکی 6 ساله (BSc/MBBS) بروند. دانش آموزان با حداقل 65٪ می توانند به مدرک 3 ساله علوم زیست پزشکی (بین المللی) (BSc Hons) پیشرفت کنند. آن دسته از دانشجویانی که نتایج بسیار خوبی در لیسانس علوم زیست پزشکی داشته باشند می توانند برای 4 سال تحصیل پزشکی شتاب (MBBS) درخواست دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته های دانشگاه علوم پزشکی انگلیس بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

دانشگاه های پزشکی بریتانیا با دوره های پایه پزشکی:

برادفورد (دانشگاه)، دانشکده علوم زندگی (با مشارکت لیدز (دانشگاه)، دانشکده پزشکی): بنیاد در علوم بالینی/پزشکی.

بریستول (دانشگاه)، دانشکده پزشکی: برنامه پیش پزشکی;

دانشگاه کاردیف، دانشکده پزشکی: پزشکی با یک سال مقدماتی.

داندی (دانشگاه)، دانشکده پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری: سال پیش پزشکی برای پیشینه غیرعلمی، گستردگی دسترسی به گزینه پیش پزشکی.

همه چیز را در زمینه اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی بدانید.

دورهام (دانشگاه)، پردیس کوئینز، استاکتون، فاز 1 پزشکی: برنامه بنیاد دورهام.

دانشگاه کیل: سال بنیاد سلامت برای پزشکی.

کینگز کالج لندن، دانشگاه لندن: برنامه تحصیلی پزشکی پیشرفته.

لیورپول (دانشگاه)، دانشکده بهداشت و علوم زیستی: برنامه بنیاد مطالعات بهداشتی و دامپزشکی (سال 0).

منچستر (دانشگاه)، دانشکده پزشکی و علوم انسانی: پزشکی (6 سال با احتساب سال پایه).

دانشکده پزشکی نورویچ (UEA): پزشکی با یک سال پایه؛

ناتینگهام (دانشگاه)، دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی: پزشکی با سال پایه MBBS;

شفیلد (دانشگاه)، دانشکده پزشکی: پزشکی با یک سال پایه.

درمورد طول دوره تحصیل دکترای تخصصی پزشکی بیشتر بدانید.

ساوتهمپتون (دانشگاه)، دانشکده پزشکی: BM Medicine & BMedSc (BM6، دسترسی گسترده).

*لطفاً توجه داشته باشید برای همه برنامه‌ها، به غیر از برنامه مطالعات بنیاد لیورپول برای مطالعات بهداشت و دامپزشکی (سال صفر)، باید از طریق UCAS درخواست دهید.

سخن آخر

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت و بورسیه تحصیلی و همچنین اخذ ویزای تحصیلی، به سایت، مدی استادی مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 80 تاريخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت: 2:49

تحصیل پزشکی (آموزش پزشک شدن) در انگلستان یکی از بهترین گزینه ها برای پذیرش دانشجویان بین المللی با نمرات بالا و با انگیزه می باشد. پذیرش در دانشکده های پزشکی در انگلستان بسیار رقابتی است و اکثر دانشجویان بین المللی ابتدا باید دوره یک ساله پزشکی را دنبال کنند.

تحصیل پزشکی در انگلستان توسط بسیاری از مدارس به عنوان برنامه 6 ساله برای پزشکی و برنامه 5 ساله برای دندانپزشکی و داروسازی سازماندهی می شود. برنامه های پزشکی ورودی فارغ التحصیلان برای دانشجویان فارغ التحصیل که آرزوی دکتر شدن دارند در دسترس است.

همچنین درمورد تحصیل در رشته پزشکی عمومی در آمریکا، بیشتر بدانید.

آموزش پزشک شدن در انگلستان

آموزش پزشک شدن در انگلستان یکی از دوره های آموزشی طولانی مدت است و ممکن است 10 سال یا بیشتر طول بکشد تا متخصص یا پزشک عمومی شوید. پس از 6 سال تحصیل پزشکی اولیه در انگلستان، پزشکان فردا هنوز مراحلی را برای گذراندن دارند: برنامه پایه، تخصص، پزشک عمومی و آموزش های دوره ای.

آموزش پزشک شدن در انگلستان:

آموزش پزشکی شامل چندین مرحله مرتبط است که عبارتند از:

تحصیل در مقطع کارشناسی پزشکی: برنامه 6 ساله پزشکی اولیه دوره تحصیل در دانشکده پزشکی (ضمیمه دانشگاه) با قرارگیری بالینی در بیمارستان و محیط های اجتماعی.

برنامه بنیاد: برنامه پزشکی دو ساله، دوره ای که تمام فارغ التحصیلان پزشکی بریتانیا باید قبل از ادامه آموزش آن را انجام دهند (این امکان وجود دارد که پس از آموزش پایه، دوره آموزشی را ترک کرده و برای یک پست استخدام شده محلی، مانند یک پست اعتماد، درخواست دهید).

همه چیز را در زمینه تحصیل در رشته دندانپزشکی در انگلیس بدانید.

تخصص، پزشک عمومی (GP) و دوره آموزشی: پزشکان برای تخصص در هر دو بخش عمومی یا تخصصی آموزش می بینند. طول دوره و ماهیت دوره آموزشی به حوزه شغلی/تخصصی که پزشک می خواهد در آن کار کند بستگی دارد. برخی از تخصص ها برنامه های اجرا شده هستند، برخی دیگر با آموزش اصلی شروع می شوند.

علم پزشکی به سرعت ارزیابی می‌شود و انتظار می‌رود که پزشکان از طریق پیشرفت حرفه‌ای مستمر، در جریان پیشرفت‌های تخصص خود باشند.

انگلستان

بریتانیا یا بریتانیا نام کوتاه پادشاهی بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است. بریتانیا یک اتحادیه سیاسی است که از چهار کشور انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی تشکیل شده است. انگلستان، اسکاتلند و ولز جزیره بریتانیای کبیر را که درست در سواحل شمال غربی قاره اروپا قرار دارد، به اشتراک می گذارند. کشور چهارم، ایرلند شمالی، بخشی از جزیره دیگری است که بین ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند، یک کشور مستقل، در جنوب تقسیم شده است. دانشجوی پزشکی می تواند تحصیل در رشته پزشکی یا آموزش پزشکی را در یک کل انگلستان انتخاب کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

تحصیل پزشکی در انگلستان: کاربرد

برای درخواست آموزش مدیاکل برای پزشک شدن در انگلستان، دانشجوی احتمالی باید نمرات عالی دبیرستان را داشته باشد و ثابت کند که قلب خود را معطوف تحصیل و کار در رشته پزشکی کرده است. استاندارد آکادمیک مورد نیاز برای برنامه لیسانس پزشکی در انگلستان 3 در سطح A یا IB 38 یا معادل آن، بیانیه شخصی خوب و مصاحبه است. مدرک اول قوی و سابقه شغلی موفق برای تحصیلات تکمیلی پزشکی مورد نیاز است.

تجربه کاری یک روز در هفته در بیمارستان، خانه مراقبت، آسایشگاه یا سایر محیط های مراقبتی، درک خوب خدمات بهداشت ملی و نحوه عملکرد آن نیز برای متقاضیان بین المللی بسیار مهم است که توسط دانشگاه های پزشکی انگلستان بسیار قدردانی می شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تحصیل در خارج از کشو و اخذ بورسیه تحصیلی به سایت مدی استادی مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 9 خرداد 1401 ساعت: 0:02

دانشکده پزشکی دانشگاه نیکوزیا در قبرس دارای دو مدرک پزشکی 6 ساله ورودی و MBBS 4 ساله فارغ التحصیل (با همکاری دانشگاه سنت جورج لندن) به زبان انگلیسی است.

برنامه پزشکی ورودی در مقطع کارشناسی

مدرک 6 ساله پزشکی دانشگاه نیکوزیا در اکتبر 2014 به زبان انگلیسی آغاز شده است. این برنامه منجر به صلاحیت دکترای پزشکی (MD) برابر با مدرک لیسانس پزشکی، مدرک لیسانس جراحی (BMBS) می شود که توسط دانشگاه نیکوزیا اعطا می شود و به آنها اجازه ورود به برنامه های رزیدنتی را می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزای تحصیلی رشته های علوم پزشکی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

برنامه 6 ساله پزشکی در مقطع کارشناسی دانشگاه نیکوزیا تعدادی روش تدریس از جمله یادگیری مبتنی بر مورد، سخنرانی های سنتی، تمرین بالینی یکپارچه و غیره را به کار می گیرد. دانشجویان از سال دوم (پیوست های بالینی جامعه)، چرخش بالینی در سال پنجم و ششم در بیمارستان های آموزشی در قبرس با امکان چرخش در خارج از کشور.

شرایط پذیرش برای مدرک پزشکی 6 ساله ورودی لیسانس

نتایج خوب دبیرستان (سطح A، BI، لیسانس یا معادل)، و نمرات خوب در زیست شناسی به علاوه شیمی، فیزیک یا ریاضی.

گواهی بین المللی زبان انگلیسی به رسمیت شناخته شده؛

بیانیه شخصی که به زبان انگلیسی نوشته شده است، که شامل انگیزه کاندید برای تبدیل شدن به یک پزشک و اقداماتی که آنها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این حرفه انجام داده اند، باشد.

مصاحبه شخصی به صورت حضوری یا اسکایپ.

داوطلبانی که دارای مدرک لیسانس در رشته های مرتبط با پزشکی هستند می توانند برای پذیرش در سال اول دوره در نظر گرفته شوند.

شهریه و هزینه های برنامه پزشکی 6 ساله:

شهریه سالانه برای دوره 6 ساله پزشکی در دانشکده پزشکی دانشگاه نیکوزیا در قبرس 18000 یورو برای 3 سال اول و 22000 یورو برای 3 سال آخر است.

همه چیز را در مورد شرایط و نکات تحصیل رشته پزشکی در مقطع دکترا بدانید.

برنامه پزشکی ورودی فارغ التحصیلان

برنامه 4 ساله ورود به تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیکوزیا اولین برنامه پزشکی در قبرس است که در سال 2000 با همکاری دانشگاه سنت جورج لندن راه اندازی شد.

دوره 4 ساله فارغ التحصیلی دانشگاه نیکوزیا متقاضیان فارغ التحصیلی را جذب می کند که قبلاً مدرک داشته اند و زندگی در خارج از آموزش و پرورش را تجربه کرده اند و در سراسر بریتانیا به عنوان یک پیشگام، مبتکر و پیشرو شناخته شده است.

سنت جورج اولین دانشکده پزشکی در بریتانیا بود که یک برنامه ورودی فارغ التحصیلی در رشته پزشکی ارائه کرد و تنها دانشکده پزشکی مستقل در آن کشور است.

دو سال اول دوره در قبرس برگزار می شود، دو سال آخر در بیمارستان های پیشرفته مانند بیمارستان سوئد میثاق در شیکاگو و مرکز پزشکی شبا در تل آویو. دانش‌آموزان با مدرک از دانشکده پزشکی بیمارستان سنت جورج، یکی از کالج‌های دانشگاه لندن، فارغ‌التحصیل خواهند شد.

درمورد رشته های پزشکی و پیراپزشکی در برترین دانشگاه های امریکا، بیشتر بدانید.

این دوره اخیراً توسط شورای پزشکی عمومی انگلستان تأیید شده است، و ستایش ویژه ای برای ارزیابی، قوانین پزشکی و اخلاق و آموزش مهارت های ارتباطی داده شده است.

مدرک MBBS به شما امکان می دهد تا به ثبت نام موقت با مجوز فعالیت در شورای پزشکی عمومی بریتانیا دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و سایر زمینه های مرتبط با مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور می‌توانید به سایت خوب مدی استادی مراجعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 177 تاريخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت: 14:47

آزمون پذیرش بین‌المللی پزشکی (IMAT) توسط تعدادی از دانشگاه‌های ایتالیا برای ورود به رشته‌های پزشکی، جراحی و دوره‌های مرتبط با مدرک تحصیلی به زبان انگلیسی استفاده می‌شود. این آزمون توسط وزارت آموزش ایتالیا (MIUR) و با همکاری سرویس تست پذیرش ارزیابی کمبریج ایجاد شده است. این آزمون به‌عنوان مدل انگلیسی آزمون پذیرش ایتالیایی که قبلاً برای ورود به دوره‌هایی که به زبان ایتالیایی تدریس می‌شوند استفاده می‌شده است و در حال حاضر در ماه آوریل برای پذیرش در ماه اکتبر گرفته می‌شود.

آزمون IMAT به صورت چند انتخابی سازماندهی شده است و به 2 بخش تقسیم می شود:

مهارت های تفکر (تفکر انتقادی و حل مسئله)، 30 سوال چند گزینه ای.

دانش علمی شامل زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضی، 30 سوال چند گزینه ای;

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

داوطلبان در مجموع 90 دقیقه برای تکمیل آزمون فرصت دارند. تمام سوالات دارای پنج گزینه هستند که یکی از آنها صحیح است. پاسخ صحیح 1.5 امتیاز، پاسخ خالی 0 امتیاز و پاسخ اشتباه 0.4 امتیاز از نمره نهایی کم می کند. حداقل 20 امتیاز توسط MIUR برای قرار گرفتن در لیست رتبه بندی نهایی تعیین شد. یک امتیاز کلی گزارش شده است (MAX=90 امتیاز)، همراه با یک امتیاز در هر بخش.

همه چیز را درمورد تحصیل پزشکی عمومی در انگلیس بدانید.

IMAT یکی از 3 آزمون پذیرش برای مطالعات پزشکی و مراقبت های بهداشتی (BMAT، IMAT و OET) است.

BMAT: آزمون پذیرش زیست پزشکی توسط دانشگاه های بریتانیا و خارج از کشور برای ورود به دوره های پزشکی، دامپزشکی و علوم زیست پزشکی استفاده می شود و در واقع در ماه نوامبر برای پذیرش در اکتبر آینده برگزار می شود.

OET: آزمون زبان انگلیسی شغلی یک آزمون زبان برای پزشکان سلامت (دندانپزشکی، رژیم غذایی، پزشکی، پرستاری، کاردرمانی، بینایی سنجی، داروسازی، فیزیوتراپی، پا، رادیوگرافی، آسیب شناسی گفتار و علوم دامپزشکی) است که مایل به ثبت نام برای انجام حرفه خود در یک کشور انگلیسی زبان است و مهارت زبان انگلیسی را با تاکید بر ارتباطات در محیط های پزشکی و بهداشتی واقعی ارزیابی می کند.

درمورد تحصیل پرستاری در انگلیس بیشتر بدانید.

IMAT موضوعات مشابه BMAT را پوشش می دهد، به استثنای بخش مقاله که بخشی از BMAT است. برای آماده شدن برای IMAT، دانش آموز می تواند از همان موادی که برای BMAT استفاده می شود استفاده کند. علاوه بر این، یک شرکت پیشرو ایتالیایی در آماده سازی برای پذیرش اخیراً دو کتاب تمرین جدید برای IMAT (کتاب های توصیه شده در مورد تفکر انتقادی و حل مسئله، زیست شناسی، شیمی، ریاضیات: تئوری و تمرین) منتشر کرده است. برای کسانی که نیاز به بررسی سطح انگلیسی خود و یا اطلاعات بیشتر در مورد IMAT دارند، همچنین می‌توانند با My School Italy (یک مرکز آزمون گواهی شده کمبریج برای تمام امتحانات SELT و ESOL که توسط دپارتمان انگلیسی دانشگاه کمبریج و شرکای شورای بریتانیا برگزار می‌شود تماس بگیرند. آیلتس). نمونه ای از نمونه IMATIMAt 2014.pdf و دستورالعمل ها نیز مفید هستند حتی اگر جایگزین مراکز تخصصی نشوند.

منبع: https://medistudy.ir/

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 5:10

رقابت برای ورود به دانشکده پزشکی در کانادا بسیار شدید است، بنابراین مهم است که متقاضیان اطمینان حاصل کنند که شرایط ورود هر دانشکده پزشکی را که برای آن درخواست می کنند، به طور کامل برآورده می کنند. مدرک دبیرستان متقاضی و در نهایت نوع مدرک لیسانس پیش پزشکی و مؤسسه تحصیلی نباید مانع از درخواست برای هیچ دانشکده پزشکی شود، مشروط بر اینکه تمام پیش نیازهای تحصیلی یک دانشگاه مشخص باشد. نه تنها متقاضیان باید برای برآوردن تمام پیش نیازهای تحصیلی برنامه ریزی کنند، بلکه رعایت تمام تاریخ های مهلت نیز مهم است. به طور کلی، یک درخواست یا مستندات در صورت دریافت پس از مهلت مقرر نادیده گرفته می شود. پرونده های ناقص درخواست ارزیابی و رد می شوند.

دوره پزشکی در کانادا 3 تا 5 سال بسته به دانشگاه و سابقه هر دانشجو می باشد. برای برنامه تحصیلی 5 ساله پزشکی در کانادا، سال اول سال مقدماتی است و برای آن دسته از دانشجویان بدون مدرک لیسانس در علوم مناسب طراحی شده است. برای شرکت در برنامه 4 ساله پزشکی، دانشجو باید دارای مدرک لیسانس در زیست شناسی یا سایر رشته های مناسب باشد.

همه چیز را در زمینه تحصیل دندانپزشکی در آمریکا بدانید.

حتی اگر کانادا دارای 17 دانشگاه پزشکی باشد که برنامه های پزشکی (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و غیره) را به زبان انگلیسی و فرانسوی ارائه می دهند، تحصیل پزشکی در کانادا در یکی از رقابتی ترین دانشگاه های جهان باقی می ماند. تنها 15 درصد از دانش آموزان کانادایی پیش از دوره پزشکی در دانشکده پزشکی در کانادا پذیرش می شوند. برای دستیابی به اهداف دکتر شدن، اکثر دانشجویان کانادایی پزشکی را در خارج از کشور در کارائیب، اروپای شرقی و جاهای دیگر انتخاب کردند.

اکثر دانشکده های پزشکی به آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT) نیاز دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل دندانپزشکی در کانادا بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

آزمون پذیرش کالج پزشکی (MCAT)

MCAT یک آزمون استاندارد و چند گزینه ای است که برای ارزیابی مهارت های حل مسئله، تفکر انتقادی و نوشتن، علاوه بر دانش آزمون شونده از مفاهیم علمی و اصول پیش نیاز مطالعه پزشکی طراحی شده است.

این آزمون از چهار بخش آزمون تشکیل شده است: بخش‌های استدلال کلامی، علوم فیزیکی و علوم زیستی شامل سؤالات چند گزینه‌ای هستند و امتیازات از حداقل 1 تا حداکثر 15 برای هر بخش متغیر است. بخش Writing Sample شامل دو مقاله است و نمره کل از J کم تا T بالا متغیر است.

همچنین در زمینه تحصیل دندانپزشکی در اروپا همه چیز را بدانید.

آزمون کامپیوتری در مراکز آزمون مستقر در کانادا، ایالات متحده و خارج از کشور انجام می شود. برای اطلاع از تاریخ ها و مکان ها به وب سایت مراجعه کنید. طول کل روز آزمون تقریباً چهار ساعت و نیم است. هزینه آزمون معمولی 270 دلار از بودجه ایالات متحده برای تاریخ های آزمون 2013 بود.

درمورد شرایط لازم برای تحصیل در رشته پزشکی بیشتر بدانید.

تحصیل پزشکی در خارج از کشور - دانشجویان پزشکی فورق در کانادا

دانشجویان بین المللی پزشکی که قصد ورود به دانشگاه پزشکی در کانادا را دارند باید به خاطر داشته باشند که همه دانشکده های پزشکی درخواست های دانشجویان خارجی را نمی پذیرند. برعکس، برخی از دانشکده‌های پزشکی قراردادهایی با دولت‌ها یا مؤسسات خارجی برای پذیرش درخواست‌ها برای موقعیت‌های فوق‌العاده دارند. شرایط پذیرش ممکن است مستلزم این باشد که کل هزینه تحصیل پزشکی به دانشکده پزشکی پرداخت شود، دانشجو برای آموزش پس از MD (رزیدنتی) در کانادا درخواست نخواهد داد و این فارغ التحصیلان برای طبابت به کشورهای مبدأ خود باز خواهند گشت.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 105 تاريخ : پنجشنبه 5 خرداد 1401 ساعت: 4:59

طبق قوانین فرانسه، هر دانشجوی خارجی که مایل به تحصیل در فرانسه است باید بتواند ثابت کند که منابع کافی برای تامین هزینه های زندگی بدون کار کردن، حداقل 615 یورو در ماه (7318 یورو در سال) دارد. این در واقع حداقل چیزی است. مقدار پولی که احتمالاً برای یک ماه به آن نیاز دارید، نزدیک به 700-850 یورو در خارج از پاریس و 1100 یورو در پاریس است، جایی که اجاره بها بالاتر است، بدون توجه به هزینه های اضافی که برای ماه اول نیاز دارید. مجموع آن ماه بیشتر از 1700 یورو می شود.

شهریه دانشگاه در فرانسه

مؤسسات عمومی: طبق آژانس فرانسوی برای ترویج آموزش عالی (Agence Française pour la Promotion de l'Enseignement Supérieur)، پردیس فرانسه، مبالغ شهریه سالانه زیر برای سال تحصیلی 2012-2013 تعیین شده است:

181 یورو برای دانشجویان مقطع کارشناسی؛

250 یورو برای دانشجویان فوق لیسانس؛

380 یورو برای دانشجویان PHD

596 یورو برای دانشجویان دانشکده های مهندسی؛

درمورد تحصیل پزشکی عمومی در انگلیس بیشتر بدانید.

با توجه به شهریه‌ها، سیستم دانشگاه‌های فرانسه با اکثر سیستم‌های دانشگاهی در اروپا کاملاً متفاوت است: دولت (مودیان مالیات) هزینه‌های آموزش آموزشی دانشجویان فرانسوی و بین‌المللی را پرداخت می‌کند.

هزینه پذیرش در هر سال تحصیلی توسط دولت فرانسه تعیین می شود. بنابراین هزینه های پذیرش در هر دانشگاه و برای همه یکسان است.

ممکن است هزینه های اضافی برای خدمات خاص ارزیابی شود. هزینه ثبت نام در موسسات خصوصی به خصوص در مورد مدارس بازرگانی بالاتر است و از 3000 تا 10000 یورو متغیر است. یا حتی بیشتر.

مزایای دانشجویی در فرانسه

دانشجویان در فرانسه در مورد غذا و محل اقامت، سفر، تحصیل، تحصیل و سرگرمی از نرخ های ترجیحی متنوعی برخوردار می شوند، از جمله موارد زیر:

تالارهای اقامتی دانشگاه و رستوران ها

حمل و نقل عمومی

کتابخانه ها

سینماها و موزه ها

هزینه های ماهانه دانشجویی در فرانسه

همه چیز را درمورد تحصیل دندانپزشکی در اروپا بدانید.

CNOUS ("مرکز ملی فرانسه برای امور دانشگاه ها و مدارس") بودجه زیر را برای یک دانش آموز مجرد که در سالن های اقامت زندگی نمی کند برآورد کرده است:

اجاره (شامل هزینه های اضافی) 300-400 یورو

غذا 230 یورو

حمل و نقل 35 یورو

نگهداری 35 یورو

تجهیزات دانشگاه 50 یورو

فرهنگ 45 یورو

اوقات فراغت 30 یورو

کل ماهانه 725-825 یورو برآورد شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در رشته پزشکی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید taxe d'habitation (مالیات شورایی) را نیز در نظر بگیرید، که بسته به نوع محل اقامت شما و مکان آن می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد و در پایان سال قابل پرداخت است.

هزینه قابل قبول در ماه اول

می توانید انتظار داشته باشید که در طول ماه اول زندگی خود در فرانسه حدود 1700 یورو خرج کنید که به شرح زیر است:

اجاره 400 یورو (200 یورو در تالارهای اقامتی)

اوراق مسکن 400 یورو (اجاره یک ماهه)

بیمه سالانه خانه 50 یورو

هزینه های ثبت نام 180-596 یورو

عضویت تامین اجتماعی 203 یورو

عضویت در سلامت مشترک 70-285 یورو

علاوه بر این بودجه 1700 یورویی که CNOUS تخمین زده است، ممکن است از شما نیز خواسته شود

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت و بورسیه تحصیلی، به سایت مدی استادی، مراجعه کنید.

دانش یار ...
ما را در سایت دانش یار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : jvnproc daneshyar بازدید : 100 تاريخ : سه شنبه 3 خرداد 1401 ساعت: 4:05